Benvingut@!

Aquest és el meu bloc, un espai on hi trobareu algunes reflexions que faig en veu alta i aquells temes que, per algun motiu o altre, he volgut compartir. Fa temps que ho volia fer. No us passa que de vegades teniu ganes de dir la vostra i no sabeu on fer-ho? Per aquest motiu he decidit obrir un bloc, on dir la meva. » Seguir llegint

Gràcies per la teva visita.
 

diumenge, 4 de maig del 2003

Deu, nostre senyor ha baixat a la Terra

Si tal com ho dic. Hi ha persones que tenen veu pròpia i d’altres que necessiten que algú parli per elles; però hi ha una persona que parla per tots. Em refereixo al Bush. Un paio de l’Amèrica que no tenint prou a resoldre els seus propis problemes i abanderant el món “civilitzat”, fa el que li rota.

Ha trencat totes les institucions, més o menys democràtiques, i ni tant sols predica amb l’exemple. No és en el seu país on encara hi ha la pena de mort? No és en el seu país on hi ha les armes més perilloses del món? No és el seu país on el nombre de crims és més elevat? No és el seu país l’únic a fer servir armes tant letals i de destrucció massiva, com les atòmiques? No és el seu país el més contaminant del món? No és el seu país el que més armes fabrica?

En el nom d’aquest deu terrenal i d’un parell d’escolanets, Aznar i Blair, han condemnat i assassinat mil.lers de persones innocents pel benefici dels seus propis interessos.

Aquests dies he reflexionat, si de veritat, allà en el seu país, hi ha una democràcia humana i respectuosa amb els ciutadans del món. Tant sols puc dir; JO NO VULL SER NORD AMERICÀ.

NO EN NOM MEU i NO A LA PAU AMB LA FORÇA DE LES ARMES

Escrits relacionats: