Benvingut@!

Aquest és el meu bloc, un espai on hi trobareu algunes reflexions que faig en veu alta i aquells temes que, per algun motiu o altre, he volgut compartir. Fa temps que ho volia fer. No us passa que de vegades teniu ganes de dir la vostra i no sabeu on fer-ho? Per aquest motiu he decidit obrir un bloc, on dir la meva. » Seguir llegint

Gràcies per la teva visita.
 

dimecres, 2 d’abril del 2008

Em presento

Em dic Jaume Solé, vaig néixer a Sant Feliu de Llobregat l’any 1968, ara fa 44 anys. He passat la meva infantesa en aquesta ciutat. Aquí vaig quedar-me a viure quan em vaig casar i he tingut els meus dos fills: l’Adrià i el Miquel.

Sóc de Sant Feliu per naixement i per convicció, no trobo cap altre ciutat més viva que la nostra: les seves fetes, les colles, la seva gent...

Actualment visc al barri de les Grases, on des de l’any 2000, participo en el moviment associatiu veïnal com a membre de la Junta de l’AVV.

La meva professió està relacionada amb les noves tecnologies de la informació i és des d’aquesta vessant que entenc la manera de fomentar la participació en la construcció de la ciutat.

Em considero una persona tolerant i constructiva, amb sensibilitat pels valors d’esquerres, nacionalistes i de progrés.


Els meus inicis

Recordo la meva primera manifestació l’any 1986 contra el referèndum de l’OTAN. Perdre el referèndum em va deixar un regust agredolç de la política.

Curiosament un altre fet bèl·lic em va tornar l’esperança en què tots i totes junts podem construir un país diferent. L’any 2003 la guerra dels EUA contra l’Iraq, em va fer decidir a prendre part activa en la política. Volia fer alguna cosa útil i vaig iniciar la Campanya "Banderes en dol. Solidaritat amb les víctimes de la guerra". En aquell moment, a tots els municipis van sorgir plataformes i moviments contra la Guerra i Sant Feliu va ser una mostra més de la solidaritat popular.

El mateix any vaig crear la
Plataforma Ciutadania.cat. Un espai per fomentar les noves tecnologies en el processos de participació ciutadana i de debat, des d’on vaig iniciar la meva activitat política local. Entre d’altres, com a promotor de la campanya per a l’Oficina de Matriculació Municipal.

Amb l’inici del procés participatiu per a la reforma de l’Estatut, l’any 2004 vaig constituir la
plataforma Sant Feliu Suma per l'Estatut, des d’on varem impulsar un procés participatiu amb debats i recollida de propostes, que va culminar amb el lliurament de les mateixes al conseller de Relacions Institucionals i Participació Joan Saura.

L’any 2006 vaig promoure la recollida de signatures i la campanya contra el túnel del carrer Comerç, davant la indefensió dels veïns i veïnes enfront del projecte del govern local de construcció d’un túnel a les Grases com a solució al pas de camions per aquest carrer. Avui, és un projecte aturat gràcies a l’implicació veïnal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

No te'n estiguis de dir la teva

Aquest és un espai obert on pots dir la teva, jo ja ho he fet. La teva opinió pot aportar aclariments i diferents punts de vista del què aquí es publica. Les millors aportacions sempre són les constructives, però totes són respectables.

Juntament amb el teu comentari afegeix el teu nom. Si vols seguir els articles publicats, pots subscriure't al bloc o contactar amb mi per rebre informació del que aquí es publiqui.

No tens cap Compte de Google? Inscriu-te aquí.

Amb aquest procés es crearà un compte de Google. Pots donar-te d'alta utilitzant el teu compte de correu electrònic.

ADVERTÈNCIA: Els comentaris que no siguin respectuosos amb les persones i valors, com la tolerància, no es publicaran. En queden exclosos els comentaris amb propostes violentes, discriminatoris tant de sexe com de raça, o qualsevol comentari que no respecti la legalitat vigent. Els comentaris anònims no es publicaran.


Escrits relacionats: