Benvingut@!

Aquest és el meu bloc, un espai on hi trobareu algunes reflexions que faig en veu alta i aquells temes que, per algun motiu o altre, he volgut compartir. Fa temps que ho volia fer. No us passa que de vegades teniu ganes de dir la vostra i no sabeu on fer-ho? Per aquest motiu he decidit obrir un bloc, on dir la meva. » Seguir llegint

Gràcies per la teva visita.
 

divendres, 30 de gener del 2004

Periodistes de circ

Llibertat d'opinió, llibertat d'expressió. Tot un món de llibertat, però ¿que passa quan la llibertat del 'jo', no és respectada?.

¿On esta la llibertat individual de les persones a les que contínuament assetgen? ¿Són d'interès nacional o un tema de llibertat d'expressió, les notícies relacionades amb si aquest o l'altre està embolicat amb aquell o aquella?

La televisió, les revistes, la premsa, cada cop estan més envaïts pels mal anomenats periodistes de la premsa rosa; i no pel color, sinó pel fet de dir-se periodistes. ¿Què s'ha fet de la feina d'investigació, dels reportatges intel·lectuals? Aquesta feina, la del 'cotilleo', és de les més velles del món. Les meves àvies ja n'eren llicenciades des dels balcons de casa seva.

Em pregunto si programes com: 'Crónicas marcianas', 'Sabor a ti', 'Aquí hay tomate', 'Salsa Rosa', i molts d'altres, només per citar-ne alguns; no són un declivi de la nostra societat.


Escrits relacionats: